Svar till Malin

Malin om Mål & löften 2012

i medelsvår, eller i L:a, behövs teknik. Och på dom filmerna jag har sett på er så har inte joey någon bra teknik, han hoppar mest på fart. Och som ryttare måste man vara duktig! det är inte bara att rida och hoppas på det bästa! men man ska ha höga mål, men man måste också tänka på hur man ska uppfylla målen, det är inte bara att göra det! man måste rida och ha en häst som hoppar. Allt blir svårare på regionalt. Banorna och hindrerna. Man måste veta det! men jag håller med dej om att man ska ha höga mål, så go for it cecilia!

sv:
Jag ser den här kommentaren som både negativ och positiv. Skulle väl inte påstå att Joey har en skitbra hoppteknik men den är inte dålig. Du säger med andra ord att du tycker att min häst hoppar dåligt och att jag är en dålig ryttare. Synd att du tycker så. Jag är medveten om hur det är att hoppa LA bara för att jag inte tävlat LA betyder det inte att jag inte har hoppat det.
Måste bara tillägga en sak, att om Joey nu har så dålig hoppteknik och om jag nu bara hoppas på det bästa när jag hoppar så är det ju otroligt underligt att det ändå går så pass bra när vi hoppar måste jag ju säga. Antar att vi bara har tur.
Ja, jag tycker att man ska ha höga mål. Tack för att du ville "informera" mig om det här och att du tycker att jag ska köra.






Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Cicci ta inte åt dej !

Jag tycker att du och Joey sopar banan.

Om det är någon som hoppas på det bästa och har en häst som inte kan hoppa så är det verkligen inte du !

Lycka till! <3

2012-01-03 @ 21:43:46
URL: http://ponimupparna.blogg.se/
Postat av: isa

Tränatränaträna och visa henne att hon har fel! :) Joey var ju kvalad Msv så det är inge fel på hans teknik! oj, nu lät det som att du hade dålig teknik, men du fattar :)

Vet du hur många regionala det är i stockholmsområdet i år? Jag hann ju inte förra året i och med att det typ var 5 st i hela stockholm. Men dom säger att det ska bli fler i år

2012-01-03 @ 23:30:20
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Sara F

Ta verkligen inte åt dig Cicci! Som du säger själv, det kan ju inte vara enbart tur att plocka rosett på varje tävling? Ni är grymma tillsammans! Med vilja och envishet kommer man långt!

2012-01-03 @ 23:53:32
Postat av: isa

sv: nä det är tråkigt med sånna komemntarer

2012-01-04 @ 01:07:54
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0