One of a kind - Repris inlägg ifrån cecilianordhlindsjo.blogg.se

Har ni någon gång älskat någon så att det gör ont? Så att man inte vet hur man ska bete sig eller vart man ska ta vägen? Det ända man vill göra är att krama, pussa, titta den i ögonen och känna närhet. Man klarar inte av att höra folk säga ett ont ord, även om det är på skoj för man vill skydda, skydda den fina man älskar, ge den allt den är värd.

Det har jag, upplevt så mycket kärlek att när man tänker på den man älskar så börjar man gråta av lycka.

Jag vill aldrig att det ska ta slut, men Munsboro Joey du har gett mig så mycket så mycket mer än vad jag är värd.
Tack för att du har varit mitt liv i över 4år, jag vill aldrig skiljas ifrån dig.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så fin/fina tillsammans!

2012-01-11 @ 16:31:53
URL: http://ahlberg.webblogg.se/
Postat av: Klara

Ni är så perfekta ihop. Han älskar dig Cicci <3

2012-01-12 @ 07:38:05
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0