Gårdagens hemlis ..

Var att vi hämtade min brosa på flygplatsen. Han skulle varit borta i 3 månader minst men det blev 1 månad.
Pengarna tog slut, hittade inget jobb och då är det nog lätt att få hemlängtan skulle jag tro!
Joey var toppengullig idag när jag kom och knorrade lite sådär sött, han var rätt pigg när vi red på gräsrakan och jag red ju barbacka så.. balansen är ju inte på topp precis haha
Nu hoppar jag väldigt mycket mellan olika saker men imorgon hoppas jag på att vi går ner till telenor och hör om man kan göra om mitt nuvarande abonemang eller om det är impossible. Håll tummarna för att det går!
Nu ska jag sätta datorn på laddning och lägga mig och läsa, kulkul nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0