23 december.

Väldigt konstig natt, va hos Frida så gick vi och la oss två timmar innan vi var tvugna att gå upp igen. Inte jättesmart men det håller. Konstigaste sakerna hände, efter att vi hade somnat så hoppade hennes katt upp i sängen, på mig, jag blev så himla rädd så jag råkade slänga ner katten på golvet då vaknade Frida. Katten satt och tittade på oss från golvet sen gick den och ja trodde den låg på min väska och stirrade på oss men Frida trodde den satt i fönstret och tittade. Frida ba helvete det är två katter! Jag har bara en, den andra är en förklädd mördare (?). Vi va helt livrädda båda två. Sen lyckades Frida ta sig upp och stänga dörren och då var det lugnt, enligt Frida så var det ingen idé att vi somnade igen, de va ju bara en timme kvar tills vi skulle upp, jag idiotförklarade henne och vi somnade. Båda va lite halvt medvetna under det här. Sen vaknade jag till igen av att jag satt på mattan i Fridas rum och upprepade att klockan var 06:46 (?) Frida förstod inte vad klockan var och jag började typ skrika 06:46 sen har jag ingen aning om hur jag tog mig till sängen igen. Efter det vaknade Frida och trodde att jag var en mördare men kom underfund med att det var Darf Vadar. Mindre friskt.
Gosebjörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0