Rom byggdes inte på en dag men brinner ner på en natt.

Imorse vaknade jag hos Tove med Camilla och Frida. Det var supermysigt igår! Innan jag åkte till stallet så var jag hemma och gick en promenix med Wilma. Elisa, Jessica, Cicci och jag red ut en tur och efter de så åkte jag hem och hjälpte mamma baka lite. Imorgon blir det stallet och på torsdag måste jag handla julklappar, sen blir det att sova hos Frida. På fredag blir det stallet igen, sen kanske handla någon julklapp om det inte är klart. Ska sova hemma hos pappa då också.
Har inga bilder på Martin än så de får blir på finaste Grålle istället.
Haha imorgon är första dagen på hur länge som helst som jag och Frida inte kommer att träffa varandra, ska försöka överleva men det är tveksamt..
Finaste tjejorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0