PålleHästen

Det eviga smeknamnspåhittandet till Joey fortsätter. Dagens nya smeknamn blev: Pållehästen hahah dog nästan.
Han är ju för söt den där bruna krabaten. Slutade tidigare idag vilket passade mig alldeles utmärkt!
Jessica kom till Täby och åkte med mig och far upp till stallet, vi hjälptes åt att flytta över mina saker så nu ska jag göra en ny fin namnskylt till mitt nya skåp. Sen fick vi väldigt bråttom och allt gick undan men vi red en sväng iallafall till höger, sådär underlag. Väldigt halt på vissa ställen, usch det gillade varken jag eller Joey.
Nu sitter jag hemma iallafall, ska käka och sen duscha måste dock hinna med att läsa "Go Ask Alice" också. Läste den på svenska i 8:an typ, men har glömt lite så lika bra att läsa den när vi har den på engelskan. Men vill ha det klart innan lovet fast i den här snigelfarten lär ju inte det hända.

Kommentarer
Postat av: Anni Oveson

Galet läcker häst du har! :)

2011-12-13 @ 12:59:48
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0