Minus poäng.

Usch usch på den här dagen, försov mig sen glömde jag laddaren i skolan och vi blev inte klara med våran film så vi måste stanna på checkpoint eftermiddagen.
När jag väl kommer upp till stallet så har ponnyn varit dum mot andra hästar i hagen så han fick gå in och skämmas.
Skit hästen kan väl strunta i att attackera andra pållar? nejnej.
Sen så kunde vi bara skritta för de är fruset och lite halt här och var, så Joey blev inte av med någon speciell energi. Men det är säkert skönt för honom att få röra på sig iallafall.
Har frusit som faaaan, och nu kom jag på att jag måste läsa 1 svenska bok och 1 engelska. Borde egentligen börja skriva på svenska novellen vi ska skriva imorgon men det blir ju lite svårt när man inte har någon laddare.
Jävla helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0