Luciatåget 2011 ..

Blev inte av för min del, medans alla är i stallet och fixar inför luciatåget så sitter jag hör och ska egentligen duscha. Ska på avskedsmiddag hos mormor, brosan ska dra till Australien i 3 månader (!) Så hoppas på god mat som kompenserar upp att jag missar lucian ;/
Idag va gullepållen duktig, friserade honom lite men måste definitivt fixas mera. Klippte bakom öronen, lite i öronen, svansen, kronranden och lite hovskägg. Måste fixas mer på benen hovskägget är vilt, och sen gärna trimma manen lite,klippa under hakan och öronen måste fixas till jämnare.
Hade toppen kul hos Sara och Olivia igår, men blev VÄLDIGT mätt kan jag ju säga. Dom hade ju fixat käk till ett år kändes det som.
Men nu måste jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0