Längtar till jullov.

Sitter med religionshemtentan som aldrig vill bli klar.. Blir att plugga imorgon kväll också. Kul fredagskväll! Måste vara klar senast 00:00. Utan musik hade jag knappast orkat sitta och skriva såhär länge.. Den får max vara 8 sidor och är på min åttonde nu vet inte hur jag ska få plats med allt dock, måste korta ner massor. Har inte börjat att fördjupa mig i buddhism än.
Läängtar till lördag, då ska vi fira Olivia och Sara :)) Länge sen vi gjorde något allihop. Imorgon eftermiddag blir det förhoppningsvis stallet beroende på hur mycket jag orkar sitta och skriva på tentan ikväll. Men jag måste iallafall stanna efter skolan med gruppen i samhälle och göra klart vår film. Cicci slutar inte förns sent så då åker vi upp tillsammans i såfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0