29 December

Dagen har spenderats hos min häst, efter att Fellan åkte hem imorse blev det språngmarch till tåget..
Joey gjorde min dag verkligen, i 2 dagar så har jag ropat på honom vid grinden och så har han kommit fram så jag inte har behövt gå ut i lervällingen. Idag så gick jag ner längst med staketet till hagen, han stog längst ner och åt på ett träd(hehe)
Jag hade mina ridstövlar på mig så ville inte gärna ut i leran(mina gummistövlar läcker in big time).
Jag ropade och han tittade upp, gick en bit mot mig sen stannade han. Då tänkte jag, självklart det var för bra för att vara sant. Ropar igen och då kommer han fram, går med mig längst staketet hela vägen till grinden, påvägen jagade han bort nästan alla ponnys [inte Diesel, han är läbbig ;) ]. Sen tog jag ut honom och spolade av hans fossingar.
Det gjorde min dag!
Sen smorde jag igenom alla saker förutom mina Mountain Horse ridstövlar, duktig flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0