Analyserar

Ja, jag analyserar mina tävlingvideor noga och väl. Försöker hitta saker jag gjorde bra och saker jag kan förbättra.
Jag kan inte sluta skratta i den här videon, 1. Joey är lång och ful 2. Jag rider sådär 3. i omhoppningen hör man 2 funktionärer diskutera i bakgrunden hahaha.
När jag hoppar hindret efter kombinationen i omhoppningen kommer komentaren: Dom är dåliga på att hålla ut där
Vänta lite, tror du missat något hahah det är en ponny omhoppning. Vi rider snävt för att spara tid medvetet hahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du själv att du är för lång för din häst?

Tycker du att du rider bra, på en skala 1-10?

Tycker du att allt handlar om att vinna?

Vad tycker du är bäst? Att vinna eller att rida en bra runda som man själv är nöjd med?



Tacksam för svar! Bra uppdatering!

2012-01-13 @ 20:59:41
Postat av: isa

Jag tycker inte rundan är så illa Cicci. Visst i början är han lite loj och du inte fullt konsentrerad men han hoppar upp sig bättre senare, speciellt efter kombinationen (skit snyggt!). Tycker faktiskt att den är bättre än den när ni vann LC på Täby RS, tittade på den oxå. Där är han lite hetsig och hoppar av för stort och då vill du hoppa av närmre men då blir det för när istället, antagligen för att han är pigg. Det är en svår balansgång! Sen ser man oxå där att han tycker det är fjuttigt lågt men ändå. Försök hitta balansen när när han är pigg och hetsig så kommer ni inte peta ett hinder om ni skulle hoppa en LA :)



(skit oxå nu blev jag hoppsugen :/)

Kramers!

2012-01-14 @ 00:01:24
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0