Torsdag 22 December

En dag fylld med blandade känslor, i stallet så började jag dagen med att borsta Joey och rycka hans man. Att rycka Joeys man brukar ta en halvtimme om han står still, är gullig och bra. Idag tog det 1 timme att rycka monsterhästens manjävel.
Jag blir arg på att jag inte kan bli arg på honom, 1. han är söt 2. jag rycker hår ifrån hans hårbotten( aj!)
Sen red jag ut med Elisa,Elin,Inez och Ebba. Mysigt värre, Joey blev galen och ville springa så jag och gullepånken vände och äntligen fick båda springa snabbt på en lång tiiiid. Det behövdes och jag hade en otroligt nöjd pålle sen, han blev kelig och mysig.
Min mamma tyckte halmgrisen Sofia har hängt upp vid Martins box va så gullig så hon ville att Joey också skulle ha en och köpte en åt honom, så gulligt av henne!
Halmgrisen ligger här hemma halvt mördad, ena ögat är av och han har bara ett öra. Ena halvan av honom har blivit mosad, stackars grisen.
Imorgon kommer syrran över, mamma och pappa ska julshoppa. Jag ska till min finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0