Saker jag stör mig på

För det första stör jag mig på sånna här inlägg som jag själv skriver nu men måste få ut mina känslor.
Jag stör mig på folk som lägger ut dåligt fotade bilder t.ex. suddiga.
Folk som tror att dom har en större blogg än vad dom egentligen har.
Folk som försöker be folk om kommentarer.
Folk som hela tiden låter arga och irriterade i sina inlägg.
Stör mig på dåligt skriven svenska och för mycket smilisar
Inlägg med inga bilder i, och folk som klagar på andras bloggar.
Det här är mina åsikter men jag klagar inte på någon annan för jag tycker man ska kunna ha sin blogg som en dagbok, och i en dagbok får man ju skriva vad fan man vill, right?
Gullig gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0